Wat te verwachten bij Chiropractie Centraal

Verwacht iets totaal anders.

Of u nu bekend bent met chiropractische zorg of het is uw eerste keer, u kan verwachten dat het eerste bezoek bij Chiropractie Centraal nieuw en verschillend is dan een bezoek aan een andere medische zorgverlener. Misschien zelf levensveranderend.
U heeft geen verwijzing van een huisarts nodig om onmiddelijk geholpen te worden. Het kan zijn dat er een korte wachttijd is voor dat u de dokter kan zien maar de wachttijden zijn minimaal en meestal net lang genoeg om de vragenlijst in te vullen.

Deze vragenlijst is er om de chiropractor een beter beeld te geven over uw algemene gezondheid en ziektegeschiedenis. Tijdens dit eerste bezoek zal de chiropractor uitleggen hoe gewrichts problemen ontstaan, hoe een chiropractishe behandeling gebruikt word om de problemen te verbeteren, en voordelen die chiropractische zorg heeft. Als u al eens eerder naar een chiropractor bent geweest is dit een goede kans om antwoorden op eventuele vragen die er waren, te krijgen van onze erkende dokters in chiropractie. De dokter zal al je vragen beantwoorden voor je eerste behandeling.

Rug Pijn

Ongeveer 3 op de 4 volwassenen hebben last van rug pijn wat veroorzaakt is door een kneuzing of een verstuiking van de rug. Verstuikingen worden veroorzaakt als het bindweefsel (de sterke band die onze beenderen samen houdt) gescheurt is of uitgerekt. Een kneuzing is een beschadiging van het weefsel zoals een spier of pees. Een van deze twee kan gebeuren als je een te zwaar gewicht optilt, als je sport, of zelfs als je je verkeerd buigt of omdraait. De pijn kan brandend zijn, stekend of tintelend.

Nek Pijn & Hoofdpijn

Nek pijn kan ook Cervicogene hoofdpijn veroorzaken. Pijn van dit type voel je meestal aan de achterzijde van je hoofd, aan de slaap of achter de ogen. Cervicogene hoofdpijn kan verward worden met migraine of clusterhoofdpijn (Hortonse hoofdpijn).

Rug Pijn

Nek Pijn & Hoofdpijn

waar kunnen we je mee helpen ?

Vraag hier informatie

De velden met een * zijn nodig voor een goede opvolging te bieden.

Afspraak

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.